27 maart 2007

Bloesem, deel 2

Hier is ze dan in de zon. Of nouja, een zusje van de bloesem van vanmiddag want er zijn nog enkele bloemetjes open gegaan en deze zat wat mooier in de zon. Met het knalblauw van het muurtje van de voordeur dat op de achtergrond duidelijk aanwezig is ben ik wat minder blij. Maar ja, er is weinig groens in mijn voortuin dat als achtergrond wil dienen.... Had ik toch die uitschietende wilgenstronk maar niet moeten snoeien he. Eigen schuld! (jaja, ik weet het, wilgen staan nu ook nog niet vol in het blad....)

Maar toch, uiteindelijk zijn het dit soort kleine dingen waar ik zo ontzettend blij van kan worden. Vanmiddag lekker met mijn boterhammetje in de achtertuin gezeten en naar de merels en de mussen gekeken. Ondanks het feit dat het nog steeds een grotendeels kale woesernij is kan ik er al heel erg van genieten. Tja, een dagje thuiswerken heeft zo z'n voordelen!

Geen opmerkingen:

 
Who links to my website?