23 maart 2007

Volksverhuizing

Van dat gele geval hierboven stonden er eerst twee. Ik heb besloten dat het een Euonymus is, maar goed, ik kan me vergissen. Ik had echter graag een vlinderstruikje gewenst in de hoek van de tuin, dus de achterste heeft moeten wijken. Hierboven staat het vlinderstruikje al op zn plek, waar hij hopelijk zal uitgroeien tot een mooie, grote, volwassen vlinderstruik (Buddleja davidii 'Pink Delight').
De gewraakte Euonymus is verhuisd naar de overkant van de tuin, waar zijn gele blad de schaduw van de schutting wat kan oplichten. Hij ziet er zowaar nog goed uit aan die kant ook... Een beetje kale poten, maar met voorzichtig snoeien krijgen we die hopelijk weer wat voller.

Ik moet zeggen dat ik er al met al wel trots op ben hoor. Helemaal zelf gedaan! Ik kreeg de kluit maar net zelf uit het gat getild, maar het is dan toch gelukt. Ha!

Geen opmerkingen:

 
Who links to my website?