13 maart 2007

Websites

Er zijn veel verschillende tuinsites en -blogs op het internet te vinden. Ik vind het zelf altijd leuk om bij een ander 'in de keuken te kijken', dus ik lees ze graag. Helaas is niet iedereen even consequent met updaten. Daarom hierbij een lijstje (links komen rechts in balk) van mijn favorieten die ofwel regelmatig iets nieuws schrijven, ofwel dusdanig veel informatie bevatten dat ze toch interessant zijn.

Een site waar ik heel graag naar kijk is die van Bart. Hij heeft een grote tuin die hij zo natuurlijk mogelijk probeert in te richten. Vooral zijn foto's zijn echt schitterend! En daarbij kan hij ook lekker schrijven.

Anke, ook wel bekend als de tuikabouter, tuiniert er ook vrolijk op los en vertelt en fotografeert regelmatig over haar zaaiperikelen.

Nog meer kabouters: Tineke krijgt bij het zaaien hulp van Joost K. Bouter die in haar serre een rustig plaatsje heeft gevonden. Ze post ook zeer regelmatig, met ook mooie foto's van onder andere haar katten.

Over de rest volgt binnekort een korte inleiding, we hebben vandaag andere plannen!
Als je ze nog niet kent dan ga zeker een keertje bij ze kijken, de sites zijn allemaal zeer de moeite waard.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt hoor, voor zo'n positieve commentaar op m'n site! Zelf kom ik hier ook graag lezen, dus de waardering is wederzijds. Overigens (zo deed hij geheel schoolmeesterachtig), staat er een foutje in de link naar de eigenwijze tuin: er staat een komma waar het een puntje moet zijn.
Groetjes,
en blijf vooral veel posten op je blog.

Bart

Cara zei

Ach ja, de typfouten.... als ik die toch eens niet meer maakte... in een linkje komt het ook nogal nauw wat dat betreft. Bij deze echter gezwind opgelost!
En hartelijk dank voor het compliment.

 
Who links to my website?