06 mei 2007

Nog meer rozen

Dit weekend was er bijna geen tijd om wat te tuinieren. Buiten het nodige watergeven (ik zal blij zijn als het maandag gaat regenen, als de voorspelling tenminste uitkomt!) heb ik eigenlijk haast niks in de tuin gedaan. Een keertje onkruid wieden is eigenlijk wel nodig, maar misschien volgende week maar.

Toch is er nog een klein beetje tuinnieuws: de rode roos is open! Bij nader inzien misschien een iets meer fuchsiaroze roos dan een rode. Zo zie je maar dat de herinnering je soms flink bij de neus neemt...

roze roos rose

Verder hebben we nog een klein nieuwtje. Naast het huisje en het boompje waren wij toe aan een beestje. Als alles goed gaat komt komende zaterdag een katje uit het asiel bij ons. Er is nog een heel klein maar-tje, omdat ze nog niet de volledige wettig bepaalde tijd in het asiel is geweest, waardoor de rechtmatige eigenaar haar nog zou kunnen opeisen komende week. Maar goed, die kans is klein volgens de dame van het asiel.

Nu moeten we nog een naam voor haar verzinnen. Omdat ze zo veel miauwt wordt ze nu tijdelijk Miauw genoemd, maar dat vind ik niks. Ze is bruin met tijgerstreepjes dus Lief heeft voorgesteld haar Tiggr te noemen. Ik heb nog zo mijn twijfels bij die naam... Nog een weekje de tijd om wat beters te verzinnen dus.

Geen opmerkingen:

 
Who links to my website?