21 april 2007

Gekkenhuis

Wat een drukte bij de Praxis woensdag, niet te geloven! Ik had nog wat dingetjes te doen in huis, wasje ophangen, je kent het wel. Toen ik in de auto zat keek ik eigenlijk pas op de klok en het was pas tien over half 9. Het is maar een paar minuutjes rijden naar de Praxis, dus ik was veels te vroeg. Maar allez, ik ben toch maar vertrokken. Anders had ik thuis maar moeten zitten wachten.
Ik kom daar het parkeerterrein opgereden: staat alles al bijna vol! Ik had het op-een-na-laatste karretje te pakken. Wat een drukte!!!
Een hele grote kudde voor de deuren en iedereen wil plantjes scoren. Bahbah, wat een gedrang zeg. Maar ja, ik had mam beloofd het een en ander mee te brengen en had zelf ook zo mijn wensen, dus toch maar naar binnen gewrongen.

Ze hadden een aantal plantjes niet eens binnen gekregen volgens mij. Tenminste, ik kon de bestelde begonia'tjes niet meebrengen. Maar goed, ik had de auto toch mooi volgeladen.
Je moet er even wat voor over hebben qua gedrang en dergelijke, maar dan heb je wel voor een heel leuk prijsje een aantal perkplantjes te pakken. Daarna nog naar de Gamma ernaast voor de borderrollen en heel voorzichtig naar huis om te zorgen dat er niks omvalt.

Vandaag was het dan tijd om de boel in de grond te steken. Allereerst heb ik een paar potten volgeplant, dat vind ik zo gezellig staan op het terras.

Vorig jaar had ik al een akeleitje gekocht bij de opruiming van de Intratuin. Die is ook braaf opgekomen maar de knopjes zijn nog niet open. Bij de Praxis stonden er ook een aantal en daar heb ik toch maar een roze en een blauwe meegenomen. Ik vind het zulke lieve plantjes... Deze zijn al wel open en zeg nou zelf: zoiets moois kun je toch haast niet verzinnen?



1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Cara
ik ben weer even komen bijlezen op je blogje. Mooie gevulde potten op je terras. Daar moet ik bij mij nog aan beginnen. En euh, die drukte in de winkel kan ik me levendig voorstellen. Zo is hier bij ons in de buurt ook een tuincentra waar je tijdens he WE beter wegblijft, ik propeer dan ook meestal tijdens een weekdag ernaartoe te gaan.
Groetjes en tot blogs...
Margo
mijn-eigen-tuinje.skynetblogs.be

 
Who links to my website?