26 april 2007

Zomerhitte in het voorjaar

Veel te heet weer voor de tijd van het jaar. En iemand is zo stom geweest om een hele partij perkplantjes de grond in te duwen zaterdag. Kortom: iemand heeft om de andere dag water kunnen geven deze week. En ik had nog zoveel te bloggen op de agenda staan, zelfs een partijtje foto's klaarliggen. Helaas: veel te tuinieren en daarnaast een goed boek zijn niet goed voor je blog-activiteiten. Gelukkig is het boek nu uit en heb ik weer tijd voor andere zaken.
Het hele spelen-met-foto's op het blogje vind ik erg leuk, maar het continu bewegen van het reeksje in de rechterbalk wordt ik een beetje kriegel op een gegeven moment. Vandaar hieronder maar weer eens een ander widget om uit te proberen.



Het is nog een toepasselijke serie foto's ook. Morgen komt mam weer helpen met het pad, wellicht zien we dus ooit nog eens het einde van de fotoserie. Tijdens het kijken van het reeksje sta ik er eigenlijk ook van te kijken hoeveel er veranderd is. Zeker ten opzichte van die scheve schutting... oei! Maar toch jammer dat ik van het eerste jaar alleen de bezichtigings-foto heb. Dat bedenk ik me nu maar iedere keer als ik denk dat ik te veel foto's knip: later ben ik natuurlijk hardstikke blij dat ik die heb ;-)

Geen opmerkingen:

 
Who links to my website?