27 april 2007

Vorderingen tuinpad

Grote kuil achter in de tuin. We hebben hard gewerkt en veel grind schoongemaakt! Het zit daar vrij diep en in een redelijke hoeveelheid, dus vandaar dat we maar steeds verder hebben gegraven. Het deel van het pad dat naar de poort moet lopen is vrijwel 100% zand, daar valt dus niet veel grind te winnen. Nu had ik heel slim bedacht om de plek waar wel veel grind zat goed diep af te graven en de kuil dan op te vullen met grond uit het stukje richting poort. Niet slecht toch?
Net toen we bezig waren met 'dit is de laatste emmer die we schoonmaken' kwam de buurvrouw met een schaaltje lekkers. Ik had laatst verteld dat ik toen ik in Engeland woonde bij een koffiehuis in de stad altijd borek at, en nu had ze er eentje voor ons gebakken. Dat vinden we niet vervelend natuurlijk!! Dus ik heb de modder van mijn gezicht gewassen (hoognodig!!!) en we hebben er een lekker drankje bij genomen en genoten van het middelandszeeklimaat. De vorig weekend aangeplantte jasmijn bij het terras zorgde voor de bijbehorende zoete geur. Hmmm!

Geen opmerkingen:

 
Who links to my website?