01 april 2007

Vorderingen

Goed, grindwasserij Eerste Tuintje is weer in bedrijf geweest en we zijn weer een stukje opgeschoten. Ik heb het eerste deel van het pad alvast opgevuld. Er liggen stapstenen in om het lopen iets makkelijker te maken. Ik heb zelf altijd nogal een hekel aan een grindpad, onstabiel lopen doet zeer aan mijn toch al gemolesteerde knie. Als het aan mij lag was er dus een prachtig pad met bijvoorbeeld gebakken klinkertjes gekomen, maar helaas moeten we ook nog naar Meneer Portemonnaie luisteren.
Ja, we hadden op Marktplaats wat redelijke steentjes kunnen zoeken en die in de tuin kunnen leggen, maar dat levert ook de nodige praktische bezwaren op. Ten eerste moet dan toch al het grind de tuin uit, en zand voor de fundering en de stenen de tuin in. In onze auto-met-gastank en zonder trekhaak wordt dat lastig. Praktisch is het ook niet: alles moet om een hele rij huizen heen gekruid worden, een taak die ook geheel op mij zou komen rusten omdat Mijn Lief met twee slechte schouders zit opgescheept. Al met al ook geen leuk vooruitzicht dus.

En het is nou eenmaal zo: met een smalle portemonnaie moet je het soms doen met wat je voor handen hebt. Ik prijs me maar steeds gelukkig dat er een echt DIKKE laag grind ligt. Uitendelijk maken we er vast wel wat moois van...

Geen opmerkingen:

 
Who links to my website?